Blondes have more fun...

                             
Tillåt mig le, denna bild kom upp när jag sökte på slingor. Hmm ställer mig frågande till, om kropp samt solbränna ingår (förmodligen rent önsketänkande tyvärr). Nej numera behöver man snart inte köpa någon julgris i år, eftersom jag snart ser ut som en själv. Längtar efter att få bruka mitt träningskort, inte bara betala för det.

Igår var det mingel på salongen, varav min massör fick mig att testa något nytt. Spikmatta, satan i gatan vad ont det gjorde först, men efter en stund var man helt bedövad av smärtan (klarade 20min). Efteråt skulle man känna en sådan lättnad sa min massör - känslan var snarare som när man legat ett antal tim.för mycket i solen och saltet börjar strama. Med "hettande"rygg som såg ut som en stor våffla, tog jag det säkra kortet och bokade vanlig massage på fredag.

Om en stund bär det av för att göras slingor - Blondes have more fun -
Mingel,frissa,massage,AW och middag vad ska man säga - man får roa sig så gott man kan ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och roa sig kungligt dessutom! :o)

hhmmm... Spikmatta?!? Jag föredrar nog vanlig massage tror jag.. :o)

Antar att du kommer hem från frissan vackrare!

2008-12-04 @ 19:53:58
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Bitte

Aha,spikmatta ja,det är i ropet nu.Skulle vilja testa,väninnan min gillar den.Kan inte testa hennes,hon bor långt ner i södern.Det är nog väldigt olika vad man tycker om den mattan.Förstår du längtar efter att träna,det är inte roligt att inte kunna.Det låter skoj det du planerade,blev det säkert :)Slingor,yes,det kör jag också med,fast nu har man inte dess mer fun.Trilskas ff med mitt ben och kan inte göra så mycket.Ha en fin dag,kramiz

2008-12-05 @ 07:22:53
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Karin

ja javlar vilket kanonerbjudande det hade varit; ga till frissan och betala en tusing; kom ut med langt blont har, stora tuttar och platte mage!

2008-12-11 @ 16:10:43
URL: http://beetlebum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0