Inget direkt flyt i natt...

                  monday18.gif monday image by angell_23
Nja jag kanske inte hatar alla måndagar,men absolut denna. Bättre nätter har funnits i mitt liv & precis som det inte räckte med natten,så var det ngn granne som satte igång & banka i väggen el.elementet kl.7.
Förts vägrade jag att vakna men till sist gick det inte att undgå, personen i fråga började skrika (lät nästan som om det hade hänt ngt) men tyvärr var jag för trött för att göra en insats. Nu hoppas jag bara att inte gubben under mig ramlat el ngt liknande (kommer få grymt dåligt samvete i så fall).  I övrigt har jag haft en skön helg, som dock gick lite för fort.


Kommentarer
Postat av: Bitte

En kisse med hårrullar,hihi,söt!Inte lätt när man är trött,sen får man dåligt samvete.Men ha inte det,sådant händer nog oss alla någongång.

2008-01-07 @ 15:04:06
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Albatross

De finns ju inget värre än att bli väckt när man vill sova :(
Svar: ja faktiskt så var det rätt skönt att jobba de har känts lite tråkigt och uggla själv hemma ensammen ett tag nu.
Nästan gång kanske vi ska nattuggla tillsammans ;-)
delad glädje dubbel glädje, dubbelt delat elände blir bara så hälften så eländigt eller hihi
hoppas i alla fall att du fick en trevlig dag
kram
/Micke

2008-01-07 @ 16:49:54
URL: http://www.metrobloggen.se/myalbatross
Postat av: Tessan

Ett gammalt foto ;)

2008-01-09 @ 08:31:43
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0